السبت، 28 مارس 2015

تخفيضات سيتي ماكس في السعودية والخليج

تخفيضات سيتي ماكس

والمستودعات اللى المصريات قارفنا بيها في المنتديات وعمالين يتحاكوا بيها


واللى اشترت جيبه واللى اشترت مش عارف

عايزه اقولكم انتوا عره ومعفنين ومقشفين 

وحتفضلوا كده طول عمركوا

ايه الخري ده



اولا المشوار زي الزفت وطويل جداا ده غير انه مكسر ومش مسفلت اكتره من جوه ومجاري طافحة في عز الشمس

يعني اللى حيروح بعربيته الله يرحمها

ولو عرف يمشي بالراحة وخلى باله 

في لوريهات ومقطورات وسواقة زي الزفت

نيجي باه للمكان 

مفيش حد عارفة لا في البنزينه ولا السواقين ولا بتوع المستودعات نفسهم ولا السعوديين اللى ساكنين هناك

والخريطة اللى عملاها سيتي ماكس زي الزفت ومش بتوصل

انا عرفت العنوان ومش ححطه

لاني مش حشجع سيتي زفت انها تضحك على الناس وتروح تشتري هلاييل اللى باقية عندهم

فانت لو راجل ومراتك بتزن عليك نفضلها

ولو عيطت طنشها

ولو زنت انا كواحدة زنيت وصحيت جوزي في يوم الاجازة بقولك متشترلهاش حاجة نظيفة تاني 

خليها تفضل معفنة ومقشفة 

ولو قعدت تقولك هدايا 

قولها انا مشتريش الخري ده واديه لحد انا مش عايز الناس تشتمني وتقول عليا معفن

الحاجات تقرررررررررررررف

ومرميه في الارض ومداس عليها

تحس ان نفسك صعبت عليك والله انك تروح مكان زي ده

وانتي يا ست الناصحة يا اللى عريتي المصريات

وعماله تقولى واو وتحفة

ايه اللى بتعمليه في نفسك ده ليه تلبسي حاجات زي ديه انتي شحاته

ديه الوكالة ورمسيس انظف من اللى شفته 

نصيحة كده يا حلوة منك ليها متسمعين للمقشفين بتوع المنتديات

واللى مقضينها في الغربة فول وجبنه قديمة

وعباية واحدة مقطعة وبهتانة عليها

وبتشحت اللعب لعيالها 

ابعدي ياماما عن البلاوي ديه

ديه ناس حتعيش وتموت معاشتش ولا شافت عيشة

ولو مستواكي واقع خالص

متشتريش زفت هدايا

انتي مش ملزمة 

لانك حتتشتمي شتيمه وسخة اوي لو جبتي الحاجات ديه لحد

انا نصحت لو جت واحدة وراحت وصممت هي حره 

انا ندمت وقعدت اتاسف لجوزي على القرف ده

وحسبي الله ونعم الوكيل في اللى خلي الناس تجري ورا خرقة ويقولهم ديه تخفيضات

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق